Subscribe to RSS feeds

akukah??


aku ke yg bersalah?
aku ke yg pentingkan diri?
mengapa berkata begitu diriku?
aku cma hndakkan 1 pngbanan..
setelah aku mengalah bt sekian lamanya..
bongkakkah aku bersuara bgini?
cuma 1 pntaku..adakah ia sukar buat mereka?
mengalahlah diriku,bertolak ansur itu lebih baik..
sakitilah hatimu sndiri,namun jgn kau sakiti hati mereka.
benar..mengalah,bertolak ansur..
adalah sifat yg baik, bg mngelakkan prcakaran..
namun,perlukah aku untuk selamanya?
menanggung segala derita,kesalahan.
yg bukan aku pncanya?
oh,jgn salahkan smua itu diriku..
ini dugaan btmu..bersabarlah.

ya,aku bersabar
.tp,adakah aku yg perlu tggung semuanya?

inilah jalan yang prlu kau ambil wahai diriku..
gembirakanlah hati yg lain dgn melihat senyuman mereka,
kau pasti akan mngukir senyuman dgn manisnya..
percayalah diriku..

ya,baru aku tersedar.
dengan melihat mereka gembira..
aku akan turut gembira benar katamu..
aku xkan menyalahkan ujian ini lagi..

ampunkan aku Ya Tuhanku..

0 comments:

Post a Comment